Maanantai-illan ajatuksia

Niin vain on nopeasti menneet nämä minulle tähän kohtaan annetut kolme vapaapäivää. Tänään olen ollut kotosalla. Kaupassa kävin aamupäivällä. Ostin kaksi kassillista ruokaa, koska pojat tulivat tänään käymään. Söimme ja lajittelimme legoja. Homma etenee hitaasti ja jatkuu taas ensi viikolla. Mutta eipä tässä nyt oikeastaan ole kiire.

Omaa aikaa on ollut se, kun katsoin Netflix elokuvan Endless love. Se on aika romanttinen ja uusintaversio 1980-luvulla tehdystä leffasta. Juuri sen tyylinen se olikin. Tykkäsin kyllä, vaikka se aika teinileffa olikin. Suosittelen romantiikan ystäville.

Illalla poikien lähdettyä kävin uimarannalla. Vesi oli tänään taas lämpimämpää. Olin järvessä hieman pidempään. Muutama uimapäivä taitaa taas olla edessä ja sitten kylmenee niin ettei ole viilentymisen tarvetta.

Nyt tuuletan asuntoa samalla kun kirjoitan. On ihanaa, kun sisään virtaa raitista ja viileää ilmaa. Huonelämpötila on taas täällä nousussa, joten kannattaa tuulettaa.

Edessä on pitkä seitsemän päivän työputki. Minulle tulee aina siksi pitkiä työputkia, koska haluan pitää öiden jälkeen kaksi vapaata ja sitten olisi kivaa, kun olisi yksi kokonainen viikonloppu vapaata ja niitä sunnuntaitöitäkin kannattaa vielä tehdä. Usein teen sitten monta päivää putkeen. Mutta kyllähän niitä jaksaa, kun on joskus vapaatakin. En valita.

Mutta nyt taidan vielä tiskata, pestä hampaat ja pedata sängyn itselleni. Hyvää yötä ja nähdään taas!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Kylläpä taas on lämmintä

Toisesta treffipäivästä tulikin sitten oikein lämmin päivä. Viime yönä sai ihan hyvin nukuttua, koska lämpö alkoi vasta tänään. Heräsimme jo aikaisin tänään ja lähdimme klo 8 jälkeen aamulla kävelylenkille. Kävelimme läheisellä luontopolulla ja minun kyllä tuli lämmin lenkin aikana. Sitten vaan kylmää vuotavaa ja vilvoittelua. Syötiin ja katsottiin Rahapajaa. Oli haikeata lähteä kotiin. Mutta kun lähtee niin aina on onneksi tulossa se seuraava kertakin. Ja niin hän sitä jo alustavasti suunnitellaan. Siis seuraavaa treffikertaa.

Kotimatka junassa maski naamalla oli väsyttävä. Vrsovellus oli arponut minulle paikan lasten leikkivaunusta, joten vaunussa oli keskimääräistä enemmän ääntä. En siis saanut päiväunia nukuttua kuitenkaan.

Kotiin päästyäni sain onneksi todeta, että kotona oli viileämpää kuin ulkona. Kävin suihkussa ja pidin ikkunan ja oven kiinni. Katselin Outlanderia ja sainkin sen katsottua kokonaan loppuun. Kaikki viisi kautta on nyt katsottu. On kyllä hyvä ja mukaansatempaava sarja. Loppuratkaisu jäi avoimeksi ja googletinkin, että kuudes kausikin on tulossa. Katson sen heti, kun mahdollista.

Kävin myös illalla uimarannalla. Vesi oli kylmää ja kastoinkin itseni vain nopeasti. Ja sitten hetken lämmittelin auringossa. Kotiin lähtiessäni ostin grilliltä makkaraperunat ja söin ne kotona.

Silmät alkavat vähitellen lupsua, väsyttää. On ollut pitkä päivä. Hyvää yötä!

Nähdään!

-Sanna-

Puheenaiheet Oma elämä Mieli Ajattelin tänään