Ihanaa, kun sataa

Viime yön nukuin hyvin. Aamulla ei ollut vielä liian lämmintä ja pystyin tuulettamaan kunnes lähdin töihin. Työpäivän ajaksi ikkuna ja parvekkeen ovi kiinni. Ja nyt taas tuuletan.

Tänään ei mitään ihmeitä ole tapahtunut. Iltavuoro vie aina lähes koko päivän. Silti tykkään kyllä tehdä iltoja. Mutta en aina. Joskus on kiva, olla iltaisinkin vapaalla työpäivän jälkeen. Vaikka ei olisikaan mitään kovin ihmeellistä tekemistä. Niin kuin minulla ei yleensäkään ole.

Nyt, kun ilmat alkavat viiletä alan kyllä panostaa enemmän liikuntaan. Kävelylenkkejä, joogaa ja ehkä kuntosalia ja uimista mikäli koronatilanne hellittää. Aloitan ihan rauhallisesti pienillä määrillä kerrallaan liikuntaa etten uuvuta itseäni heti alkuunsa. Ja kaikkihan tietävät, miten silloin käy, kun uupuu. Motivaatio loppuu heti alkuunsa tietty, ainakin minulla.

Kyllä alan taas jaksaa paremmin ihan kaikkea. Uskon ainakin niin. Ja ennen kaikkea toivon.

Hyvää yötä ja nähdään taas!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Tukahduttavan kuuman päivän iltana

Aurinko on taas tänään porottanut oikein kunnolla koko päivän ajan. Oli lämmintä, kun lähdin töihin ja lämmintä oli myös silloin, kun lähdin töistä. Työpaikan parkkipaikalla hiekka pöllysi niin, että sitä varmasti lensi minunkin päälleni. Oli tukehduttavaa pitää maskia töissä ja bussissa.

Jopa ilman maskia ollessani ulkona, tuntui että ilmanlaatu on huono. Onneksi tähän kuumuuteen ja kuivuuteen on ennustettu huomiselle päättymistä. Tosin säästä nyt ei voi olla koskaan täysin varma. Huomenna sen sitten näkee, että pitääkö ennuste paikkaansa.

Tänään siis väsyin lämpöön ja maskinpitämiseen. Nyt tuuletan taas asuntoa. On ihanaa, kun asuntoon virtaa viileämpää ilmaa. Ehkä nukun taas ihan hyvin ensi yön. Se auttaa jaksamaan

Silmät lupsuen hammaspesuille ja nukkumaan! Hyvää yötä ja nähdään taas!

-Sanna-

Kuva on Pixabaysta!

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään