Legoja pesuun, pussiin ja myyntiin

 

Tänään pojat tulivat tänne minun luokseni syömään ja auttamaan varaston tyhjennyksessä. Pojat kantoivat ison laatikollisen legoja asuntooni. Minä pesin ne ja pojat kuivasivat ja lajittelivat. Heillä ihan selvästi enemmän näkemystä, että miten niitä kannattaisi myydä.

Ihan heti nämä eivät ole kirpputorille päätymässä. Tämä homma on vielä kesken. Jatkamme ensi viikolla taas hakemalla varastosta toisen laatikon legoja pestäväksi. Siinä laatikossa on paljon pikkulegoja.

Tämä vapaapäivä kului siis tässä kotosalla. Aamulla kylläkin kävin kaupoilla ja illalla uimassa. Tänään rannalla oli vähemmän porukkaa, johtuen varmastikin viileämmästä säästä. Minulle tämä lämpötila on juuri sitä sopivaa kesäsäätä. Tykkään kun lämpö on 20-25 astetta plussalla. Yli 25 plussaa ei taas mielestäni ole mitenkään miellyttävää.

Tänään vielä muutama jakso Youngeria ja sitten nukkumaan! Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Suhteet Ystävät ja perhe Ajattelin tänään Kirppislöydöt

Lämmin keli väsyttää

Huomaa, että ihan eri tavalla väsyy näin lämpimällä kelillä. Aamulla kun lähdin töihin oli ihanan viileää ja töissäkään ei ollut yhtään hassumpaa. Aika kevyt päivä oli minulla.

Mutta kun lähdin kohti kotia niin oli todella lämmintä. Kävelin ensin lähikaupalle. Bussia odotellessa ehti tehdä pienet ostokset ja syödä mehujäätelön. Kotona suihkuttelin itseni leuasta alaspäin ja söin salaattia. Sitten maksoin silmälääkärikäynnistä tulleen laskun. Olen tyytyväinen, että sain sen maksettua pois. Se lasku ei enää minua vaivaa. Kuuntelin samalla radiota. Musiikki rentouttaa.

Tämän jälkeen aloin kuunnella kirjaa ja niinhän siinä kävi, että nukuin pienet päiväunet. Taitaa olla jo ihan tapa minulla nukkua päiväunet näin kun on lämmintä. Olenhan tavallista väsyneempi.

Herättyäni teki mieli lähteä uimaan. Kävelin rannalle ja lilluin jonkin aikaa ihanan lämpimässä vedessä. Sitten vielä paistattelin rannalla ihanassa ilta-auringossa.

Kävelin kotiin ja söin pikkupizzan ja join juhannukselta jääneen yhden oluen. Tänään pystyin sen juomaan, kun huomenna on vapaapäivä. Katselin Salattujen elämien kauden päätösjakson, joka tietysti oli taas täynnä dramatiikkaa. Ja sitten vielä muutama jakso Youngeria ja iltapalaksi rahkaa ja pensasmustikoita. Oli hyvää.

Nyt kirjoitan ja ajattelen jo taas nukkumaan menoa. Kylläpä väsyttää! Joten hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Kuva on Pixabaysta!

Hyvinvointi Hyvä olo Terveys Ajattelin tänään