Iltavuoron jälkeen pulahdus

Eilen jo suunnittelin, että kyllä tänäänkin haluan käydä järvessä, vaikka iltavuorossa olenkin. Tiesin jo etukäteen, että tämä ei tule onnistumaan ennen töihin menoa. Tykkään nukkumisesta ja treffien jälkeen olin tavallista väsyneempi. Siksi pakkasinkin mukaan uimapuvun ja pyyhkeet töihin lähtiessäni. Illalla vaihdoin pukuhuoneen wc:ssä uimapuvun mekon alle ja ajelin bussilla uimarannan pysäkille.

Rannalla oli enemmän ihmisiä klo 21 aikaan kuin kuvittelin ja en saanut otettua kuvaa ihanasta ilta-auringosta. Pulahdin hetkeksi järveen. Vesi tuntui aiempaa kylmemmältä. Vedenlämpö kuitenkin ollut 25 astetta klo 18.00. Olin hetken järvessä. Sitten oli jo lähdettävä ihan siksi, että ei vaan ollut aikaa enempää lillua. Huomenna on työpäivä kuitenkin.

Kävelin kotiin ja kävin heti suihkussa, koska niin kannattaa tehdä aina, kun on uinut. Söin iltapalaa ja nyt kirjoitan taas vähän ajatuksiani tänne.

Aikalailla päiväkirjamainen on tästä blogista tullut. Mutta eipä se haittaa kyllä yhtään. Blogin pitäminen on hyvä rentoutus- ja palautumiskeino minulle, joka palaudun keskimääräistä huonommin kaikista tekemisistäni.

Nyt on aika mennä nukkumaan! Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

 

Kuva on Pixabaysta!

Hyvinvointi Hyvä olo Mieli Ajattelin tänään

Juhannustreffien jälkeen

Juhannus ja treffit ovat taas tältä erää ohi. Kun mies lähti takaisin kotikaupunkiinsa niin minä jäin yksin tänne. Tein pikasiivouksen ja sitten ihan vaan olin. Löhösin sohvalla ja kuuntelin radiota ja kirjaa. Torkahdin hetkeksi. Torkkujen jälkeen päätinkin lähteä uimarannalle. Kävin järvessä pulahtamassa ja paistattelin hetken auringossa. Kotiin lähtiessäni ostin grilliltä mukaan kanasalaatin. Syötyäni kävin suihkussa ja laitoin syväkosteuttavat jalkojenhoitosukat jalkoihini.

En ollut koskaan aikaisemmin kokeillut tällaisia sukkia. Mutta tästä eteenpäin voisin käyttää näitä aina silloin tällöin. Tuntuvat jalat tällä hetkellä ihanan kosteilta.

Tänään en mitään ihmeitä enää tee. Taidan katsoa Salkkareita CMorelta ja ehkä Youngeria. Nukkumaan menen varmastikin ajoissa, koska aina treffien jälkeen väsyttää ja nyt oli kahden vuorokauden treffit.

Oli kivaa ja ihanaa olla yhdessä. Seuraavia treffejä odotellessa teen sitten kaikkea muuta. Käyn töissä ja on omaa aikaa runsaasti. Kyllä sitä taas tottuu olemaan ilman seuraa. Elämä menee kuitenkin eteenpäin ihan omalla painollaan, vaikka ei mitään ihmeitä tekisikään. Sellaista se elämä on.

Hyvää illanjatkoa ja nähdään taas!

-Sanna-

Suhteet Oma elämä Parisuhde Rakkaus