Niska-hartiaseudun jumituspäivä

Minulla oli tänään taas päänsärkypäivä. Tällä kertaa selvästikin syynä niska-hartiaseudun jumiutuminen. Näitä on ollut aina välillä ennenkin. Tämä päänsärky ei ole niin lamaava kuin se menkkojen aikainen eikä minun siis tarvinnut maata sängyssä iltapäivään asti vaan pystyin lähtemään töihin. Ja onneksi särky helpotti illan aikana. Toivon todella, että tätä särkyä ei ole huomenna tai oikeastaan en haluaisi kokea sitä enää uudelleen.

Töihin mennessäni matka eteni ihan normaalisti keskustorille asti. Siellä kiinnitin huomiota runsaaseen poliisien määrään ja heidän varustautumiseensa. Vaihdoin toiseen bussiin, joka ei päässytkään heti liikkeelle, koska Tempon talon edusta oli eristetty ja läpikulku kielletty. Oli selvää, että jotain todella oli siellä tekeillä. Ihmettelen suuresti sitä, että iso joukko ihmisiä jäi siihen pällistelemään, että mitä tapahtuu ja useat videokuvasivat tapahtumaa. Minä en ainakaan olisi uskaltanut jäädä siihen seisomaan. Mitäs jos sieltä olisikin rynnännyt aseistautuneita ihmisiä ihmisjoukkoon?

No, minä pääsin bussilla pois paikalta, kun kuski sai ohjeeksi ajaa toista kautta pois torilta. Hyvä näin ja ehdin hyvin töihinkin. Ikävää oli lukea myöhemmin, että joku oli kannettu sieltä Tempon talosta kuolleena pois. Levätköön hän rauhassa eikä tästä sen enempää.

Iltavuoro oli toiminnantäyteinen ja sen takia aionkin tehdä vielä mindfullnessharjoituksen ennen kuin yritän nukkua. Se rauhoittaa kivasti.

Nyt hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Päiväunista voimaa iltaan

Tänään kyllä väsytti aika paljon. No, aamuvuoron jälkeen kävin grilliltä hakemassa itselleni makkaraperunat. Teki niin kovasti mieli makkaraa näin lauantaina. Söin kotona rauhassa ja join vielä kahvia jälkkärinä. Syötyäni kävin suihkussa ja sitten päätin, että menen sänkyyn pitkäkseni. Makuuasento onkin hyväksi selälle, kun aika paljon kuitenkin tulee istuttua. Laitoin äänikirjan päälle ja aloin väritellä samalla. Kohta jo alkoi väsyttää niin, että piti laittaa puhelin pois kädestä ja silmät kiinni. Siihen sitten nukahdin tunniksi. Ja hyvää teki päiväunet.

Nyt on taas jaksanut puuhastella kaikenlaista tässä kotona. Tämän postauksen jälkeen taas rentoudun ja menen varmaan ajoissa nukkumaan. Lepoa tarvitsen, kun on pitkä työputki meneillään. Mutta kun menee juuri näin päivä kerrallaan eteenpäin itseään kuunnellen niin kyllä sitä selviää mistä vaan. Ja positiivista, että olen nyt taas menkkojen jälkeen kuukauden paremmalla puolella.

Ihanan hiljainen on ollut tämä lauantai-iltakin. Nautin olostani täällä yksin kotona. Toki hieman ikävä on miesystävää, joka ei lyhyellä varoitusajalla päässyt tulemaan luokseni. Mutta onneksi seuraavat treffit kuitenkin ovat jo sovittuina. Silloin sitten on kivaa olla yhdessä.

Nyt lopettelen tänään tähän. Ehdin vielä vähän rentoutua ja sitten ajoissa nukkumaan.

Nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään