Yritän ottaa rennommin

Tänään yritin tietoisesti ottaa rennommin, mutta en nyt tiedä onnistuinko siinä. En kyllä kovinkaan hyvin. En vain aina ole rento tyyppi. Ehkä joskus, mutta nykyään useimmiten en. Väsyn helposti ärsyketulvassa ja silloin en todellakaan ole rento. Varmaan aika tuttua monelle.

Onneksi olin aamulla tehnyt vähän jotain kivaa, kuten esim. jumpannut niin jaksoin joten kuten. Ja aion kyllä vielä tänään tehdä mindfullnessharjoituksen ennen nukkumaan menoa.

Siksi tämä postaus jää lyhyeksi. Ehkä huomenna kirjoitan taas enemmän. Mutta siis tuntuu, että olen huono ottamaan asioita rennosti. Huonompi kuin aiemmin. Ja hassua kyllä johonkin toiseen nähden olen hyvinkin rento. Se on siis ihan kiinni siitä, mistä näkökulmasta asioita katselee.

Nyt hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Lamaava päänsärkypäivä

 

Viikon ainoana vapaapäivänä heräsin päänsärkyyn. Aloin heti aamusta helpottaa sitä kaikilla niillä keinoilla, mitkä ennenkin vieneet sen lopulta pois. Koska minun ei tarvinnut lähteä mihinkään tänään niin jatkoin vielä nukkumista ja löhöilyä. Itse asiassa olo oli sellainen, että koin paremmaksi pysyäkin vuoteessa pitkälläni. Päänsärky ja muuta oireet hävisivät sitten lopulta iltapäivällä.

En lähtenyt tänään edes kaupassa käymään, koska jääkaapissa oli juuri sen verran ruokaa kuin tarvitsin. Käyn sitten huomenna työmatkojen yhteydessä kaupassa niin ei mene siihenkään liikaa aikaa. Pienet ostokset kerrallaan sopivat hyvin minulle. Eihän tässä nyt enää perhettä pyöritetä.

Mitä sitten tein tänään koko päivän? No, minäpä makailin sohvalla ja katselin kaikki Salatut Elämät ja Rantabaari uudet jaksot. Jotenkin tykkään näistä. Juuri sopivaa vapaapäivän ohjelmaa. Jumppasinkin vähän, mutta vasta ennen iltapalaa, kun silloin olo oli jo tarpeeksi vahva.

Tämä tämän päiväinen päänsärky oli minulle tyypillinen, joka kuukausi kerran tapahtuva ilmiö. Eli siis menkkoihin liittyvä. Hyvä, kun nekin nyt taas ovat jo loppusuoralla. Ihanaa!

Tänään vielä teen jotain rentouttavaa. Ehkä kuuntelen kirjaa ja värittelen. Puhtaisiin lakanoihin on kivaa mennä löhöilemään. Ja huomenna ei todennäköisesti ole päänsärkypäivää.

Hyvää illanjatkoa! Nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään