Huomenna on vapaata

Olette varmaan jo ihan kyllästyneitä siihen, että aina vaan olen väsynyt. Niin minäkin. Onneksi menkat alkavat nyt olla menossa ohitse. Muutaman päivän päästä ne ovat taas vain muisto. Jo helpottaa olo huomattavasti.

Tuntuu, että nyt olen yrittänyt tehdä ihan liikaa kaikenlaista väsymyksestä huolimatta. Huomenna voisin ihan vaan rentoutua ja laittaa aivot narikkaan. Ihan liian koville ovatkin viime aikoina joutuneet. Nytkin nukahtelen ihan koko ajan… Joten täytyy mennä nukkumaan.

Huomenna on päivä uusi. Mahdollisuus tehdä kaikkea kivaa ja hyödyllistä. Mutta ensin pitää nukkua väsymys pois.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

 

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Eka työviikko takana

Kokonainen työviikko loman jälkeen tehty. Huomenna tosin on vielä työpäivä ja sitten vasta vapaapäivä. Ja todellakin vain yksi vapaapäivä. Seuraava onkin sitten vasta sitä seuraavalla viikolla. Tällaista tämä vuorotyö on. Mutta en valita, koska tosiaan itse olen näin suunnitellut. Kyllä sitä vapaatakin sitten taas on.

Tällä viikolla työn sisältö on ollut minulle juuri sopivaa. Tosi paljon olen tehnyt kaikkea sellaista, mistä tykkään. Ihan kivaa, että oma työ on mieluista. Ja siis on ylipäätään hyvä, että jokainen päivä ei ole samanlainen. Vaihtelu virkistää.

Taidan mennä kohta jo nukkumaan niin jaksan vielä huomisen päivän. Sitten tosiaan on se yksi vapaapäivä. Itse asiassa olen aika väsynyt nyt. Menkat uuvuttavat. Mutta onneksi ne menevät muutamassa päivässä ohi. Ja loppusuorallahan minä jo menkkojen suhteen olen. Kymmenen vuotta lisää niin ei ole enää niitä riesana.

Mutta nyt siis nukkumaan. Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään