Menipä myöhäiseksi

Niin siinä sitten kävi, että tuli nukuttua päiväunet. Tämä varmastikin johtuu siitä, että menkat alkoivat ja se väsyttää. Sain silti tehtyä kaikenlaista, kun lähdin töistä jo klo 12. Se oli tosi aikaisin kyllä. Melkein kuin olisi ollut vapaalla. Vähään sitä on ihminen tyytyväinen.

Nyt vähän ihmettelen, että tuleekohan se uni ensi yönä. Toivottavasti edes vähän saa nukuttua. Nyt en kirjoita enempää. Tämä ilta meni nyt näin. Pahoittelen, jos odotitte jotain enemmän. Tänään ei nyt vaan irtoa enempää. Mutta tärkeätä minulle on kirjata nämäkin tiedot ylös tänne päiväkirjaani.

Onko muuten sinun mielestäsi puissa vielä normaalia enemmän lehtiä jäljellä? Minun mielestäni näyttää siltä, että on enemmän puussa kuin maassa. Ihailin tänään kauniita ruskan värejä. Tulin hyvälle mielelle.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Nyt jo vähän väsyttää

Kolme iltaa vietetty töissä. Alkaa jo hieman väsyttää. Huomenna vaihtuu vuorot aamuksi. Ei haittaa aikainen herääminen silti, ainakaan vielä. Olen aina ollut sitä mieltä, että kolme samaa vuoroa putkeen on maximi. Eikä minulla kyllä usein sen enempää samaa vuoroa putkeen olekaan. Toki tässäkin asiassa pystyn joustamaan niin kuin monessa muussakin. Mutta siis vuorojen vaihtelu on hyvä juttu.

Huomenna pääsen töistä kaksi tuntia suunniteltua aiemmin, koska tein eilen nuo tunnit niin, että ne hyödyttivät osastoa. Kaksi tuntia aiempi kotiinlähtö on psykologisesti todella merkittävä asia. Paljon parempi kuin raha. Ainakin tässä tapauksessa.

Huomenna aion ehtiä tehdä kaikenlaista sitten, kun pääsen töistä. Toivottavasti kuitenkaan ei käy niin, että nukunkin koko illan päiväunia. No, sille ei sitten vaan voi mitään, jos niin käy. Elämä ei aina mene niin kuin on suunnitellut.

Nyt toivottelen hyvää yötä ja menen nukkumaan!

Nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään