Kyllä se tästä taas

Toisena työpäivänä alkaa tuntua jo tutummalta olo. Sain tehtyä muutamia kirjallisia töitä pois alta ja muutenkin tuntuu, että kyllä tämä tästä alkaa taas sujua. Töissä oli tänään enemmän kuormitusta, mutta ei liian rankkaa minun mielestäni. Kyllähän työnteon vähän pitää tuntuakin. Liika on tietysti liikaa myös tässäkin asiassa. Olette varmasti samaa mieltä.

Aamulla heräsin taas sen verran aikaisin, että ehdin katsoa Maria Kallion uusimman jakson ja tein palauttavan yin joogan, joka kesti 40 min. Nämä olivat juuri sopivia tekemisiä ennen iltavuoroa. Tuovat sitä tunnetta, että koko päivä ei menekään vain siihen, että olet töissä. Ja huomaan jaksavani henkisesti paremmin näin. Ja minun kokemukseni se minulle tärkein on. Ei kukaan muu voi tietää, mitä minä tarvitsen.

Ai niin tämä päivä oli kaksi tuntia pidempi kuin listassa. Mutta ei kuitenkaan sillä tavalla, että siitä maksettaisiin lisää. No, minulle riittää, kun voin lähteä lauantaina kaksi tuntia suunniteltua aiemmin töistä. Se on hyvä palkinto se.

Nyt nukkumaan! Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Työasiat palautuvat vähitellen mieleen

Eka työvuoro loman jälkeen tehty. Toisaalta muistin hirveän hyvin kaikkea, mutta toisaalta oli vähän hömelö olo. Ei sitä pysty ihan kaikkea uutta omaksumaan heti täysin eikä tietty kukaan niin oletakaan tapahtuvan. Jokainen kyllä tietää omalta kohdaltaan, millaista on palata lomalta. Kestää hetken ennen kuin olet täydessä vedossa.

Aamulla heräsin jo aikaisin, ennen kuin herätys oli ajastettu. Pötköttelin ensin, söin aamupalaa, pesin koneellisen pyykkiä ja katselin Netflixiä. Hieman rentoutusta ennen iltavuoroa niin ei ole sitten niin helposti hermot kireällä, kun saa koko illan ajan painattaa töitä.

Työvuoro ei kuitenkaan ollut ollenkaan niin rankka kuin olin ajatellut. Töitä sai tehdä, mutta siis oli aika leppoisaa ainakin minun mielestäni. Paljon olisi ollut heti asioita hoidettavana, mutta en oikein päässyt vielä keskittymään niihin. Mutta kyllä ne tässä ihan kohta hoidan pois alta. Sillä varmasti tulee paljon lisääkin asioita hoidettavaksi. Se on varmaa se. Ne eivät lopu koskaan kesken.

Nyt voisi mennä nukkumaan, sillä työnteko rasittaa ihan eri tavalla kuin kotona oleilu. Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

 

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään