Aivan kuin Amsterdam

Näin kolmen vuoden jälkeenkin Edinburghista tuntuu aina löytyvän uusia kaupunginosia tutkittavaksi. The Shore -niminen kaupunginosa löytyy uudesta kaupungista ja on parhaimmillaan aurinkoisena kevät- tai kesäpäivänä, jolloin kanaalin vieressä oleviin merimieshenkisiin pubeihin voi pysähtyä terassille lounaalle tai vaikkapa viinilasilliselle.

Nyrjäytin nilkkani pahasti muutamia päiviä sitten ja pakollisen vuodelevon ja lukemattimien Game of Thrones episodien jälkeen liikkeellä oleminen teki hyvää. Vappu jää itseltäni välistä jo kolmatta kertaa putkeen, sillä kyseistä juhlaa ei täällä päin juhlita, mutta suunnitelmissa on kuitenkin suunnata jonnekin puistoon nauttimaan kevätpäivästä kahvikupillisen kanssa ilman sen suurempaa merkitystä. Muuttopakkailut alkaa olla pikkuhiljaa tehty ja enää olisi edessä vain asunnon suursiivous. Enää neljä päivää muuttoon, enkä millään olisi valmis jättämään Ediä vielä taakseni!

Hauskaa Vappua kaikille Suomeen!

Kulttuuri Matkat Suosittelen Päivän tyyli

Yhden ajanjakson loppu, toisen alku

Tuntuu niin epätodelliselta, että muutama tunti sitten astelin viimeistä kertaa ulos yliopiston ovista. Miten aika onkaan voinut mennä niin äkkiä! En voi uskoa, että kolmivuotinen urakka on nyt ohi ja heinäkuussa saan viimein käteen kauppatieteiden kandin paperit.

Nämä kolme vuotta ovat olleet kokonaisuudessaan elämäni parhaimmat ja pitäneet sisällään niin paljon tapahtumia, että en edes kunnolla tajua mitä kaikkea olen saanut kokea.

Edinburghissa on saatu viime päivät nauttia auringon paisteesta ja kesä säästä, joka on ollut ihanaa, kun viimeiset viikot on koulun suhteen ollut niin uuvuttavia ja stressaavia. Monet päivät on tullut opiskeltua 14 tuntia putkeen, mutta opiskelu puistossa on helpottanut työurakasta suoriutumista, kun on samalla saanut raitista ilmaa.

Seuraavan viikon saan vihdoin vain olla ja rentoutua ennen Suomen visiittiä ja töiden alkua.Päätinkin pitää nyt vuoden tauon opiskelusta ennen maisteriin hakua ja säästää rahaa opintoja varten.

Nyt, kun velvoitteet on hoidettu alta, on parasta, että saa kunnolla paneutua syksyn muuton suunnitteluun. Saa nähdä kumpaan päädyn muuttamaan ensin Uuteen Seelantiin vai Kanadaan, molemmat maat on kuitenkin tulevaisuuden suunnitelmissa. Ennen sitä aion kuitenkin nauttia Edinburghissa olosta ja viettää aikaa tässä kauniissa luonnossa.

Hyvinvointi Oma elämä Matkat Opiskelu