Värikylpy vol 2 (ja avautuminen aikatauluista)

Värikylpy vol 2 (ja avautuminen aikatauluista)

Taas käytiin värikylvyssä, tällä kertaa työvälineenä oli savi.  Ei ollut ihan meidän juttu, tässä näytillä teoksia 🙂 (Dinosauruksen ”siivet” eivät olleet meidän innovaatio.) Huomaan muuten itsessäni suuren aikataulufriikin nostavan päätän näissä lasten harrastuksissa. Jos tilaisuuden kesto on 16.30-18.00, niin miksi työskenneellään vain 16.45-17.30? Onko jokin oletus, että lasten kanssa ei voida työskennellä aikataulujen mukaan? Jos […]

Värikylvyssä

Värikylvyssä

Aloitettiin uusi harrastus, työväenopiston värikylpy! Vetäjänä toimii ihana Marika jonka vetämällä tunnilla olemme käyneet kerran aiemminkin. Ensimmäisellä tunnilla lapset pääsivät ensin piirtämään vapaasti tusseille, sen jälkeen käyttöön sai myös mustikoita. Meidän lapsen tyyli oli hyvin minimalistinen 🙂 Musta elintarvikeväri oli myös hauska työväline, sillä sai hienoja roiskeita aikaan!  Tarjolla oli myös pikkuautoja ja pikkuhelikoptereita joilla sai […]