Unohtuneita kauniita hetkiä alkuvuodelta
Kevät on saapunut, aurinko lämmittää ja linnut visertävät jo melkein kuin kesällä. Metsäpolut ovat paljastuneet lumen alta, ne varjoisimmatkin. Puhelimen galleriaa selaillessani hämmästyinkin siitä lumen määrästä, mikä täällä Turussa pari kuukautta sitten oli. Samalla muistin, miten paljon talvesta nautinkaan. Ja sen, millaisia monenlaisia polkuja olen saanut jo tänä vuonna tallailla, millaisia retkiä kokea. Sukelsin hetkeksi […]