Mitä vaihdosta jäi käteen?
Itävallasta paluusta alkaa olla jo sen verran aikaa, että koko lyhyeksi jäänyttä vaihtokokemusta pystyy tarkastelemaan hieman etäämpää. Vaikka ehdin elää vaihtarikuplassa vain kuukauden (alkuperäisen vaihtoaikani piti olla 4,5kk) koen, että sain jo tuolta ajalta paljon. Loppujen lopuksi itselleni isoin asia oli ylipäätään lähteminen. Kun minulta kysyttiin opintojeni alkuvaiheessa, aionko lähteä vaihtoon, oli vastaus melko varma […]