Mitä kävi rennolle morsiamelle?

Huh, nyt ottaisin mielelläni muutaman lisätunnin vuorokauteen. Ensinnäkin, on jotain julmaa pilaa että minulla on tärkeä tentti häiden jälkeisenä maanantaiaamuna. Mielessä pyörii hääjärjestelyt, kaikki yksityiskohdat, päivän kulku, askartelut, aikataulu, ostoslistat, pinterest-kollaasit, ajan vähyys ja suuri odotus.

Olen jatkuvasti jossain hyvin oudossa liikutuksen tilassa, esimerkiksi aloin tänään autossa itkeä kuunnellesani Samuli Putron ”Olet puolisoni nyt” -kappaletta, tunteet ovat aivan pinalla. Olen yleensäkin vähän herkkis, mutta nyt liikutun, ilahdun, masennun, nauran tai itken hiukan joka asiasta. 

Eilen kävimme papin kanssa päivän kulkua läpi vihkiseremonian kulkua, ja minulla alkoi valua kyyneleet siinä kohdassa kun pappi näytti paikan käytävältä jossa isäni luovuttaa minut miehelleni. Samoin kävi hänen haastatellessaan meitä ja kun kerroimme elämästämme ja arvoistamme. 

Niin ja minun pitää ilmeisesti lopettaa myös sen Pinterestin selailu, sillä näköjään myös toisten hääkuvien katsominen saa tämän morsiamen kyynelehtimään. Hei jotain rajaa jo, pliis!

6fb8adb8c6cad81cc4589a9cdfb68637.jpg

 

Ehkä minulle on iskenyt häästressi kaikista lupailuistani huolimatta, tai ehkä tämä vaan kuuluu asiaan. Olen vain melko yllättynyt, sillä tähän mennessä en ole jännittänyt oikein lainkaan ja muutenkin suhtautunut hyvin rennosti häätouhuihin. Apua mitä jos minusta kuoriutuu vielä jenkkisarjojen monsteri-bridezilla, ja kohtelen ympärilläni olevia ihmisiä kaameasti kiljuen ”It`s my wedding!!”? 😀

Ehkäpä kokeilen nyt kunnon yöunia. Toivottavasti esimerkiksi kukkakimpun valinta ei tunnu enää huomenna norsun kokoiselta murheelta.

Hyvää yötä kamut!

Ps. Ihana kuva lainattu Pinterestistä, niisk

Suhteet Oma elämä Rakkaus Ystävät ja perhe

Ja vielä (viimeisen) kerran polttareista: pieni pitsihehkutus

Polttarimuisteloni on tainnut lipsahtaa tämä mukaanlukien jo kolmeksi postaukseksi, mutta olkoon tämä päätös trilogialle. Halusin vaan vielä kertoa, kuinka iloinen olen siitä, että vältyin kaikenmaailman 60-luvun jumppaopen kokotrikoilta ja muilta vastaavilta. Toki olisin polttarivalani alla moiset kuteet päälleni kiskonut, mutta pitsimekossa bailaaminen oli kyllä miljoona kertaa hauskempaa.

1081878_388307994625079_939556859_n_0.jpg

Illan hämärässä ei kännykkäkuvat enää olleet oikein teräviä, mutta tässä ihanan Sonjan nappaamassa kuvassa näkyy kuitenkin ne pääjutut: kukkaseppele ja pitsimekko. Niin ja pahvisydämeen oli kirjoitettu Morsian 2013. Tytöt olivat stailanneet minut niin tyylikkäästi, mutta tuleva morsian on niinkin classy että poseeraa minikokoinen salmaripullo kädessä 😀 

Päiväni ei sisältänyt mitään nolaamisjuttuja muutenkaan, tehtäväni nousta ajaessamme heiluttamaan auton kattoikkunastakin siellä sun täällä oli minusta vaan älyttömän hassua. Kaasoni taisivat joutua jopa kerran komentamaan minut alas sieltä. 

Tähän päättyy nyt polttaritarinat täällä blogin puolella, mutta lähipiirini tuskin tulee niiltä vielä pitkään aikaan välttymään. Ihania muistoja.

Muoti Oma elämä Trendit