Ruokavalio kuntoon Prehealth P8-ravintovalmennuksen avulla

Kaupallinen yhteistyö: Prehealth

Ei liene yllätys, että rakastan ruokaa, kokkailua ja herkuttelua. Erityisesti rakastan suklaata. Aivan liian monesti olen napannut välipalaksi suklaapatukan omenan sijasta. Olen jo pitkään miettinyt, että asialle pitäisi tehdä jotain. Periaatteessa tiedän, mikä ruokavaliossani määttää, mutta en vain ole saanut aikaiseksi tehdä oikeanlaisia muutoksia. Korona, etätyöt ja Wolt eivät ainakaan ole parantaneet asiaa. Kun sain yhteistyöehdotuksen Prehealthilta, en voinut kieltäytyä. Yhteistyön myötä  ruokanvalioni laitetaan kuntoon Prehealth P8-ravintovalmennuksen avulla.

Miksi P8-ravintovalmennus?

En kaipaa pikalaihdutuksia tai ihmediettejä. Niiden vaikutukset tuskin veisivät kovin pitkälle. Kaipaisin parempaa oloa ja enemmän jaksamista arkeen. Järkevyyttä syömiseen. Jonkun, joka kertoo, mitä kannattaa tehdä. P8-ravintovalmennus ei onneksi perustukaan mihinkään pussikeittoihin tai erikoisiin ruoka-aineisiin. Kahdeksan viikon valmennuksen tarkoitus ei ole syödä kahdeksan viikkoa niukasti, ja sen jälkeen palata vanhaan tuttuun kaavaan. Tarkoituksena on antaa avaimet terveellisempään ruokavalioon loppuelämäksi.

P8-valmennuksessa syödään ihan tavallista kotiruokaa, joten minun ei tarvitse valmistaa itselleni eri ruokia kuin muulle perheelle. Tämä on tärkeä ja elämää helpottava juttu. Pitkäaikainen sitoutuminen edellyttää tietynlaista helppoutta. Kaupasta ei tarvitse ostaa eri ruoka-aineita erikseen itselle ja muille. Keittiössä ei tarvitse huhkia monenlaisia ruokia eri ruokailijoille. Ilahduttavaa on myös, että valmennuksessa ei hypätä heti syvään päähän, vaan edetään pienin askelin oikeaan suuntaan.

Miltä tuntuu aloittaa ravintovalmennus?

Hieman jännittää kaikki se, mitä valmennus tuo mukanaan, ja joutuuko rakastamani suklaa ja pizza pannaan. Jos jotain jään vanhasta ruokavaliostani kaipaamaan, niin lohturuokiani suklaata ja pizzaa. Itsekurini ei ole lujinta mahdollista tekoa, mutta se, että joku kertoo minulle tasan tarkkaan kuinka syödä, helpottaa valintojen tekemistä. P8-ravintovalmennuksen sivuilla kerrotaan myös, ettei mitään kieltolistoja ole. P8-valmennuksessa oppii koostamaan ateriat siten, että nälkä ja mieliteot pysyvät loitolla. Oma ongelmani lohtusyömisen lisäksi on juurikin se, että saatan syödä liian pienen annoksen ruokaa, ja sitten napostella välipaloja.

Mieheni kysyi, että onko tarkoitukseni raportoida kahdeksan viikon päästä valmennuksen tuloksista, vai hautaanko hankkeen kaikessa hiljaisuudessa. Hah, hän ei luota itsekuriini tai tahdonvoimaani. 19 vuoden kokemuksella hän tuntee minut hyvin, enkä voi syyttää häntä epäuskoisesta suhtautumisesta valmennukseen sitoutumiseeni. Ja kyllä, ajattelin kertoa fiiliksiä matkan varrelta sekä kahdeksan viikon jälkeen.

Miltä sun ruokavalio näyttää? Kaipaako se viilausta? Hyppäätkö mun mukaan ruokavalion remppaan? Prehealth halusi antaa kivan alekoodin lukijoilleni. Tilaamalla P8-ravintovalmennuksen ajalla 11.9. – 13.9. saa 25% alennusta valmennuksen hinnasta koodilla Meri25.

Hintahan on jo lähtökohtaisesti edullinen. P8-ravintovalmennuksen saa normaalisti hintaan 39,90 euroa. Lisäksi 14.9. mennessä valmennuksen ostaneet pääsevät mukaan suljettuun FB-ryhmään, jossa saa tukea toisilta osallistujilta sekä ravintovalmentajalta.

Olen superinnoissani aloittamassa tätä projektia! Tämä on juuri sitä, mitä olen kaivannut. Kiinnostaako sua kuulla lisää mun ravintovalmennuksesta?

Iloa ja energiaa perjtantaihisi!

Lue myös: Paras ja hauskin treenimuoto ja Kuinka päästä parempaan kuntoon?

Kommentit (5)
  1. Mira / Blinger shimmer -blogi
    14.9.2020, 11:52

    Itsekin olin juuri Vahavan ruokavaliovalmennuksella, täältä löytyy juttua mikä oli lopputulema:
    https://blingershimmer.blogspot.com/2020/09/valmennuksen-jalkeen.html

  2. hannamariavv
    13.9.2020, 19:31

    Hyvä tietää että aloitat tämän, osaan kanssa tukea täältä suunnalta! Tsemppii projektiin – mie aloitan taas paremmin syömisen kun leikkaus on ohi ja paraneminen on hyvällä mallilla. Ei se nytkään ole hirveällä retuperällä, mutta silti.

    hanna
    https://hannamariav.vaikuttajamedia.fi/

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *