Vuoden joulushow

Hihaa, tämä ilta menee Globenin piippuhyllyllä vuoden joulushowta katsomassa. Luvassa on joulun sulosäveliä suosikkipoplaulajieni tulkitsemini. Danny Saucedo, mä olen täällä! Täällä tosi ylhäällä!!

IMG_5128.JPG

IMG_5137.JPG

IMG_5139.JPG

Ja juontajana on maailman mest mysig farbror, koko Ruotsin ikioma (ja Suomen kanssa) Mark Levengood. Tästä illasta ei voi tulla kuin onnistunut. Toivottavasti valot pimenevät pian, jotta en näe kuinka pitkä matka tuonne alas areenalle on…

Muoti Mieli Musiikki Päivän tyyli

Ahkeraa jouluaskartelua

Aamupäivä on sujunut ahkeran jouluaskartelun merkeissä. Sain vielä ylimääräisen mahdollisuuden toimittaa joululahjoja Suomen-puolelle ja päätin ilahduttaa äitiäni suklaapusukalla. Näimme sunnuntaina Sigtunan joulumarkkinoilla ihania pähkinäsuklaalevyjä, mutta ne jäivät vahingossa siinä tungoksessa ostamatta.

Minäkin oikaisin kyllä suklaitteni kanssa, temperoin Fazerin sinistä helpoimmalla mahdollisella tavalla (eli sulata suklaa 34 asteeseen mikrossa) ja sekoitin siihen erilaisia pähkinöitä, sitten vaan silikonimuotteihin koko komeus. Tuli aika kivoja, tein kaksi sadan gramman levyä (toiseen pecan- ja toiseen saksanpähkinöitä) ) ja sitten pienempiä suorakaiteita. Suklaasta tuli kauniin kiiltävää. Paahdoin pienempien suklaiden cashew-oähkinät pannulla muscavadosokerin ja kanelin / inkiväärin kanssa. Yhden maistoin, ei ollut pahaa. 

IMG_5126.JPG

IMG_5127.JPG

Jouluhommat ovatkin hyvässä jamassa. Viikonlopulla ajattelin laittaa vähän laatikoita ja pyöritellä kasan lihapullia. Mies lupasi hommata kuusen, taidamme koristella senkin jo viikonlopulla ja nostella muutenkin loput joulukoristeet esille. Ehtiipähän sitten nauttia joulutunnelmasta kaikessa rauhassa. Ensiviikon olenkin tiukasti töissä, on mukavampi kun ei pakkaa siihen enää mitään muuta. Illat menevät toipuessa 🙂

Hyvinvointi Ruoka ja juoma Mieli DIY