Iltavuoron jälkeen jää helposti tekeminen päälle

Minun on aina iltavuoron jälkeen jotenkin helppo kirjoittaa aina tänne jotakin ajatuksiani. En välttämättä mitään ihmeellistä enkä pitkälti. Mutta siis, kun olet koko illan tehnyt jotakin töissä niin helposti jää tekeminen päälle. Bussissa istuessani yritän aina olla meditatiivisessa tilassa tuijottaen ulos ikkunasta. Kohdistan ajatukseni johonkin tiettyyn asiaan tai sitten annan niiden vilistä vapaasti. Tämä rentouttaa ja rauhoittaa.

Kotiin päästyäni syön iltapalan, tiskaan ja käyn suihkussa. Tämän jälkeen kirjoitan ja sitten onkin jo hammaspesut ja nukkumaan meno. Iltarutiinit ovat tärkeitä. Pitävät minut paremmassa voinnissa ja tuovat parempaa unta. En voisi koskaan kuvitellakaan, että rojahtaisin suoraan nälkäisenä ja likaisena omaan sänkyyni nukkumaan. Minulle ei ole käynyt näin koskaan edes yövuoron jälkeen.

Sain tänään Himokirjan kuunneltua loppuun aamulla. Tykkäsin kirjasta ja uskon sen vaikuttavan tulevaan seksielämääni. Seksi oman kumppanin kanssa on turvallista ja se kehittyy, kun ollaan pitempään yhdessä. Hyvä näin!

Nyt alankin kuunnella Moona Laakson Vaurastu kuin nainen kirjaa. Ehkä sieltä löytyy minulle hyviä vinkkejä, miten kohennan taloustilannettani. Mielessä on käynyt lisätyön tekeminen. Ehkä se auttaisi minua. Se vain on ikävää, että kun tienaat vähän enemmän niin kyllä se veroprosenttikin siinä samalla nousee. Minun veroprosenttini on nyt 23 %.

Mutta nyt siis hammaspesuille ja nukkumaan! Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Sunnuntaifiilis

Tiedän, että on perjantai. Mutta silti minusta tuntuu ihan kuin olisi sunnuntai-ilta. On ollut kaksi vapaata ja huomenna alkaa kuuden päivän työviikko eli siis vanhan ajan työviikko edessä ja sitten tosiaan yksi vapaapäivä. Mutta en valita, koska itse olen näin suunnitellut saadakseni vapaat taas haluamiini kohtiin.

Ja siis kyllähän tuollaisen kuuden päivän työputken jaksaa, kun joskus taas on vapaata. Lomakin lähenee. Ei ole enää kuin ensi lista, joka alkaa maanantaina niin sitten on vähän lomaa taas. Aikaa itselle ja vähän muillekin. Lepoa ja liikuntaa ohjelmassa ainakin.

Olen niin onnellinen, kun olen saanut taas itsestäni irti sen 8000 askelta kävelyä joka päivä. Huomaan jo, että kunto on parempi ja kroppakin ehkä vähän kiinteämpi. Jumpannutkin olen, mutta siis enemmän tulee tehtyä mindfulnessia kuin lihaskuntoa. Sitäkin kyllä, mutta meditaatiot ja rentoutukset ovat minulla pääosassa. Ja rauhalliset, helpot joogat tulevat heti toisena. Kyllähän nekin auttavat elämänmuutoksessa omalla tavallaan vahvistaen mieltä.

Nyt voisi seuraavana mennä hammaspesuille ja sitten katsella vaikka vielä telkkua tai kuunnella kirjaa. Ehkä vähän molempia. Unikin ehkä jo kohta tulee.

Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään