Ihan tavallinen tiistai

Kylläpä nukuinkin hyvin tänään. Heräsin virtsaamisen tarpeeseen klo 15 aikaan ennen herätyskelloa. Ja kyllä nälkäkin jo vähän alkoi olla. Nyt tekee mieli olla tekemättä mitään sen ihmeellisempää. Kuuntelen radiota ja värittelin. Rentouttavaa.

Haluan kuitenkin aina kirjoittaa vähän edes jotain tänne blogiin. Ja tekstinhän ei tosiaan tarvitse olla yhtään tämän parempaa tai ihmeellisempää. Kun kirjoittaa omasta elämästään niin kyllä se teksti sitten aina tulee kirjoitettua kulloisenkin hetken fiiliksellä. Enkä koe tarvetta yrittää olla yhtään sen parempi kuin olen.

Vielä yksi yö valvottavana ja sitten on taas kaksi vapaata. Omaa aikaa siis tiedossa. Ja siitä tosiaan kannattaakin nauttia. Vapaitten jälkeen minulla nimittäin on neljä iltavuoroa putkeen. Tämä tarkoittaa siis sitä, että minulla ei ole juurikaan omaa aikaa. Ainoa hyvä puoli iltavuoroissa on se, että saa nukkua aamulla vähän pidempään. Minulle siis töihin iltavuoroon meno ei tässä elämänvaiheessa todellakaan vastaa käsitystäni siitä, mitä on oma aika. Oman ajan käsitekin siis vaihtelee ihan sen mukaan, millainen elämäntilanne milloinkin on. Hassua!

Nyt en kirjoittele pidempään niin ehdin vähän jumpatakin ennen lounasta. Nähdään taas!

-Sanna-

Kuva on Pixabaysta!

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Leppoisa viikonaloitus

Minulla tämä uusi viikko on alkanut vähän niin kuin olisin vapaalla. En ole tehnyt mitään kovinkaan ihmeellistä. Kävin kävelylenkillä ja jumppasin vähän hathajoogaa ja pakarajumppaa. Olen kuunnellut Jenni Janakan ja Kaisa Merelän Himokirjaa. Kirja perustuu heidän pitämäänsä podcastiin, jota en ole kuunnellut. On ihan hyvää kuunneltavaa samalla, kun värittelee. Rentouttavaa. Ja kai sitä on hyvä saada kunnolla seksivalistusta vielä tässäkin vaiheessa, kun vaihdevuodet ovat lähempänä kuin menkkojen alkaminen.

Elokuu on aina ollut minulle parasta aikaa vuodesta. Ei ole liian kuuma eikä kylmä. Ei liian pimeää eikä valoista. Tänäänkään ei haittaa, että on satanut. Tykkään myös syys-ja lokakuusta. Marraskuussa on jo liian pimeää ja kylmää. Nautin nyt tästä ajanjaksosta.

Minulla ei oikeastaan ole juuri nyt mitään kovin ihmeellistä kirjoitettavaa. Toivotan teille hyvää alkanutta viikkoa ja alan syödä päivällistä.

Nähdään taas!

-Sanna-

 

Kuva on Pixabaysta!

 

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään