Tiedätkö, miltä tuntuu astua pikkulegon päälle?

Tänään on haettu varastosta kaksi isoa laatikollista pikku legoja. Ihan muistui menneet mieleen, kun legot ovat levitettyinä lattialla ja yritin päästä liikkumaan niin etten astu niiden päälle. Ja tarttuihan yksi pala tietysti jalkapohjaani kiinni. Nyt ei kuitenkaan sattunut niin kuin joskus. Kyllä muistan monet kirosanat joskus suustani päästäneeni, kun olen astunut terävän pikkulegon päälle. Voi niitä aikoja.

Tiedättekö te lukijat, onko olemassa ostajia, jotka ostaisivat tuosta noin vaan isoja laatikollisia sekalaisia legoja? Pojilla oli aina niin luovat leikit, että kaikenlaiset erilaiset legosarjat ovat menneet aivan sekaisin. Ja siis saahan noista tehtyä vaikka mitä. Lapsethan kehittelevät kyllä helposti itselleen vaikka minkälaisia luovia rakennelmia näistä määristä legoja. Ja paljonko teidän mielestänne käytetyistä legoista voisi pyytää hintaa? Legot ovat iältään 8-20 v sitten uutena hankittuja.

Tämä päivä mennyt ihan tässä kotosalla. Tai kävinhän minä kaupassa aamupäivällä. Lämmintä on ollut. Ja iltaa kohti väsyttää. Toivottavasti kohta sataisi.

Hyvää illanjatkoa ja nähdään taas!

-Sanna-

Koti Lapset Ajattelin tänään Kirppislöydöt

Nukuin koko illan

 

Minulla on tänään perjantai, vaikka muilla onkin maanantai. Olin aamuvuorossa. Yritin parhaani mukaan laittaa potilaiden asioita eteenpäin. Päivä ei ollut liian raskas, mutta olin silti tosi väsynyt.

Väsymystä lisäsi allergialääkkeen ottaminen. Nenäni oli alkanut valua ja silmiä kutisi. Olen ollut nuoruudessani allerginen heinän siitepölylle. Aikuisena olen saanut vähemmän ja harvemmin oireita. Mutta nyt kun on lämmintä, kuivaa ja pölytys runsasta niin minullekin tulee oireita. Ehkä kohta sataa. Toivon ainakin niin.

Pääsin tänään lähtemään töistä 9 min tavallista aikaisemmin. Tuo 9 min oli psykologisesti paljon, vaikka eipä se kyllä minua bussien suhteen mitenkään auttanut. No, ensi listassa sitten on lyhyempiäkin päiviä.

Kotiin tultuani kävin taas suihkussa ja söin salaatin. Ja tietty menin taas pötköttelemään. Olin niin väsynyt, että nukuin koko illan.

Herättyäni aloinkin sitten jo tuulettaa asuntoa. On  ihanaa, kun sisälle virtaa viileämpää ilmaa. Ja nythän sitä sitten jaksaa valvoa ja katsoa vaikka Outlanderia, kun huomenna on vapaapäivä. Minulla on edessäni kaikkiaan kolme arkivapaata. Aion ainakin nukkua. Ja ehkä jotain muutakin ehtii.

Hyvää illanjatkoa teille ja nähdään taas!

-Sanna-

 

Kuva on Pixabaysta!

Hyvinvointi Hyvä olo Mieli Ajattelin tänään