Minullakin on nyt joulukalenteri

Näin jo jokin aika sitten Facebookissa mainoksen tästä puurojoulukalenterista. Aloin himoita sitä. Mainoksessa varoiteltiin, että kalenteria on vain rajoitettu määrä saatavana ja että kannattaa olla nopea, jos tämän haluaa.

Silloin mieleeni tuli ajatus, että minäpä pyydän miestä ostamaan sen minulle lahjaksi. Hän on hyvä silloin, kun pitää saada nopeasti hankittua jotakin, mitä kaikki muutkin haluavat. Homma oli hoidettu heti, kun kalenterit ilmestyivät myyntiin. Jos olisin jättänyt asian omaan hoitooni niin olisin varmastikin jäänyt ilman juuri tätä kalenteria.

Miksi sitten halusin juuri puurokalenterin? No, minä tykkään Elovenan puuroista ja diabeetikolle sopii paremmin kaurapuuro kuin esim. suklaapatukkakalenteri. Puuro tulee varmasti syötyä pois eikä kotiin kerry ainakaan mitään turhaa roinaa. Voin sitten joulun jälkeen kertoa teille, että mikä oli paras puuromaku.

Mitenkähän sitä malttaa ollakaan avaamatta noita luukkuja. Vielä on reilu kuukausi odotteluaikaa. Odotan jo kovasti, että pääsen maistelemaan erilaisia puuroja.

Mites sinä? Joko olet hankkinut itsellesi joulukalenterin?

Nähdään!

-Sanna-

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään

Leppoisa lauantaipäivä

Lauantai on kulunut leppoisissa tunnelmissa miehen kanssa. Ollaan vaan oltu, syöty, katsottu telkkua ja käytiin lähimmässä Prismassa kävellen. Siitä tuli ihan riittävästi liikuntaa tälle päivälle. Miehen luona Prisma ei ole lähikauppa niin kuin minun luonani.

Olen hieronut alaselkääni miehen rollerilla ja siis mieskin on sitä hieronut. Kyllä se ajoittain on parempi. Voisin ehkä varata fysioterapeutilta ajan. Se voisi auttaa minua.

Miehen tarjoamat ruoat maistuvat, mutta ehkä meillä ei kuitenkaan ihan täysin ole ruokavalio kunnossa, koska ollaan myös kilpaa paukuteltu. Mutta siis hyvä, että molemmat. No, ollaan oltu yhdessä kohta 5 vuotta, joten ollaan totuttu tähän.

Mielessä on käynyt kokeilla pegorionia. Ehkäpä ostan sitä jo huomenna. Kerron sitten, että auttoiko.

Puhuttiin myös kuntosalilla käymisestä. Molemmilla loppui salilla käyminen koronan myötä. Toisaalta kaipaan sitä ja haluaisin joka toinen päivä treenata, mutta käytännössä tuo ei koskaan toteudu ihan täysin, vaikka minulla periaatteessa on hyvin aikaa. Täytyy miettiä ja jos ensin vaikka saisi jumpattua kotona lihaskuntoa aina joka toinen päivä. Jumppaaminen on taas vähentynyt. Pitää Tsemppiä siinä asiassa.

Nyt miehen viereen. Hyvää yötä ja nähdään!

-Sanna-

 

 

Hyvinvointi Oma elämä Mieli Ajattelin tänään