Asiakaspalvelusta: Polarn O. Pyret
Lastenvaatteet ovat yllättävän kalliita, joten olemme hankkineet ison osan vaatteista käytettyinä.
Päätimme kuitenkin ostaa syksyn ja talven ulkovaatteet uusina ja ajattelimme, että niillä olisi siten myös jälleenmyyntiarvoa. Tytön kummitäti olikin jo kiinnostunut ostamaan uuden Polarn O. Pyretin välikausihaalarimme ensi syksyksi omalle pojalleen.
Mutta mitä ihmettä: pukuun ilmestyi jo kahden kuukauden käytössä useampi reikä. Ei sellaisia reikiä, jotka olisivat tulleet jonkin terävän esineen viiltäminä, vaan selkeitä kulumia. Eikä edes polviin vaan jännästi juuri niihin kotiin, joissa on neppari puvun sisäpuolella. Kyllähän haalarin pitäisi kestää pidempään, sillä se on tarkoitettu nimenomaan ulkona ryömimiseen ja oli vielä melko arvokas!
Marssimme tästä tuohtuneina takaisin Kampinkeskuksen Polarn O. Pyretiin valmiina taisteluun.
Sellaista ei tarvittu. Myymäläpäällikkö sanoi heti, että vaatteessa on selvä laatuvika ja että hän ei ole nähnyt vastaavaa aiemmin. Saimme uuden haalarin tilalle, ja sekin käskettiin tuoda takaisin heti, jos vastaavaa käy uudelleen.
Kun ihmettelin, että myös kenkien alle laitettavat kuminauhat olivat rispaantuneet nopeasti, kuulin, että se on ihan normaalia, ja liikkeestä saa tarvittaessa tilalle uudet kuminauhat.
Poistuimme liikkeestä tyytyväisesti nyökytellen: Kyllä. Näin juuri. Hyvin hoidettu.