Asiakaspalvelusta: Polarn O. Pyret

Lastenvaatteet ovat yllättävän kalliita, joten olemme hankkineet ison osan vaatteista käytettyinä.

Päätimme kuitenkin ostaa syksyn ja talven ulkovaatteet uusina ja ajattelimme, että niillä olisi siten myös jälleenmyyntiarvoa. Tytön kummitäti olikin jo kiinnostunut ostamaan uuden Polarn O. Pyretin välikausihaalarimme ensi syksyksi omalle pojalleen.

IMG_0399.jpg

Mutta mitä ihmettä: pukuun ilmestyi jo kahden kuukauden käytössä useampi reikä. Ei sellaisia reikiä, jotka olisivat tulleet jonkin terävän esineen viiltäminä, vaan selkeitä kulumia. Eikä edes polviin vaan jännästi juuri niihin kotiin, joissa on neppari puvun sisäpuolella. Kyllähän haalarin pitäisi kestää pidempään, sillä se on tarkoitettu nimenomaan ulkona ryömimiseen ja oli vielä melko arvokas!

Marssimme tästä tuohtuneina takaisin Kampinkeskuksen Polarn O. Pyretiin valmiina taisteluun.

Sellaista ei tarvittu. Myymäläpäällikkö sanoi heti, että vaatteessa on selvä laatuvika ja että hän ei ole nähnyt vastaavaa aiemmin. Saimme uuden haalarin tilalle, ja sekin käskettiin tuoda takaisin heti, jos vastaavaa käy uudelleen.

Kun ihmettelin, että myös kenkien alle laitettavat kuminauhat olivat rispaantuneet nopeasti, kuulin, että se on ihan normaalia, ja liikkeestä saa tarvittaessa tilalle uudet kuminauhat.

Poistuimme liikkeestä tyytyväisesti nyökytellen: Kyllä. Näin juuri. Hyvin hoidettu.

Kommentit (12)
  1. Postauksestasi innostuneena kävin tänään kyselemässä kuminauhoja tyttäreni POPin haalarin rispautuneiden tilalle, ja oletin, että toki ne jotain maksavat, mutta ei, ilmaiseksi sai, eikä haalarin olemassaoloakaan tarvinnut todistella.

    Otin vain puheeksi, että hassusti viime keväänä ostamani tyttären kuoritakki ja nyt ostettu ”aero”-takki eivät menekään sisäkkäin niille varatuin nepparein, vaan se sisälle tuleva takki pitää kääntää sisäpuoli ylöspäin, jotta ne nepparit saa kiinni. Myyjä totesi, että erikoiselta kuulostaa, ettei kyllä hänen tietääkseen tuollaisia muutoksia pitäisi olla tehty. No, ehdin kävellä suunnilleen juuri ulos liikkeestä, kun puhelin soi ja myyjä ilmoitti, että hän on selvittänyt, että toisella puolella Suomea on vielä niitä tyttäreni kausitakin kokoisia kuoritakkeja olemassa, ja että saan vaihdettua omani sellaiseen, jossa on nepparirivistö oikealla puolella. Olin aivan hämmentynyt.

  2. Mä olen yleensä aina saanut Popissa hyvää palvelua ja usein sieltä on osattu ehdottaa sellaisiakin juttuja, mitä en ole osannut edes ajatella etukäteen. Tampereen Popissa on ihan mahtava myymäläpäällikkö ja henkilökuntakin oli loistavaa vielä Koskikeskuksessa. Nyt Ideaparkissa on palvelun laatu alkanut heitellä ja välillä ei ole saanut palvelua ollenkaan. Nykyään katson jo vähän, kuka on töissä…

Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *