VUODEN 2019 KAUNEIN HÄÄPUKU MINULLE ON

Vuoden 2019 kaunein hääpuku – monta liian hyvää valintaa, mutta yksi juuri sellainen.

Häät.fi nettisivuilla on tällä hetkellä käynnissä äänestys, jossa voit äänestää kymmenen kauniin puvun joukosta oman suosikkisi, käy äänestämässä! ( https://www.haat.fi/artikkeli/aanesta-kaunein-haapuku )

Äänestyksestä inspiroituneena halusin olla osallistava, sillä kukaan ei jaksa yksinpuhelijaa. Näin kysyinkin tänään teiltä instagramin storyn puolella, minkä mekoista kokisitte sopivan juuri minulle parhaiten.
Vastauksia tuli vaikka, kuinka – kiitos, kuitenkaan oma lempparini ei löytynyt 4. parhaan joukosta, ja aloinkin jo pohtimaan, vaikka ja mitä, mekkokriisi(kö)?

Teidän vastauksienne perusteella mulle täydellinen mekko olisi:

1. Blue by Enzoani – Lavender

2.jpg

 

+ Ihana valinta, sillä tässä mekossa on yhdistynyt muutama elementti, jota puvultani odotan: Kaunis syvä kaula-aukko, joka pidentäisi kaulaani sekä aivan ihana pitsikirjailtu yläosa, vähän kuin yläosassa ei olisi muuta kuin pitsiä – tyttömäinen, mutta seksikäs. (kyllä hääpäivänä voi vähän sexykin olla)

Jos minulta olisi kysytty 4-6 vuotta sitten minkälaisen mekon haluan, olisin valinnut tämän. Nyt miinuksena tulee kuitenkin liian prinsessamainen olemus helmassa, ei enää kermaisia kakkuja, torttuja tai muffineita minulle. Mallinahan tämä olisi kaikista anteeksi antavin, ei tarvitsisi miettiä maxipöksyjä, jotka puristavat juuri oikeasta kohdasta, oikeaan aikaan – ei siis sittenkään pois suljettu ajatus.

 

2. Le Papillon by Modeca – Eden

4KauneinHaapuku2019KilpailukuvaLePapillonbyModeca_Eden.jpg

 

+ AHH, mikä ihana selkä ja nuo käsivarsille ulottuvat pienet kirjaillut hihat. Aivan ihana. Tykkään myös ajatuksena siitä, että mekko on istuva sekä liehuva saman aikaisesti. (Juuri tällaista kompoa H.T. on minulle ehdotellutkin)

 

3. Ella Rosa by KW – BE449

3.jpg

 

+ Selkä on kaunis, kuin mikä!

En oikein muuten nää tätä itseni päällä, jotenkin todella hento ja kaunis, kuin keijukaisen mekko.

 

4. White One – Orson

10KauneinHaapuku2019KilpailukuvaWhiteOneORSON_B_5.jpg

 

+ Tässä on jo sitä istuvuutta, jota haen! Malli on kaunis ja pienet hihat ovat aina plussaa.

Yllätyin kuitenkin monien valinnasta tähänkin mekkoon, sillä en näe itselläni sydämen mallista pääntietä, tai pieniä timanttivöitä.
Luulen, että suurimmalla osalla tähän mekkoon vastanneista ajatuksena oli kuitenkin malli, ainakin uskon niin.

 

No, mikä olikaan sitten minun suosikkini? Mulla on yksi ulkomaalainen suunnittelija ollut ylitse muiden ja yllättäen aivan silmäillessäni päädyin taas hänen mekkoonsa.

Oma suosikkini on: Maggie Sottero – Liberty

6KauneinHaapuku2019KilpailukuvaMaggie-Sottero-Liberty.jpg

 

En kestä! Nuo kirjailut, istuvamalli, salamyhkäisesti antava syvä kaula-aukko, avoin selkä ja vähän kermaa lopussa.
Todella elegantti, naisellinen, puhutteleva, ja kaikista tärkein: SEXY!

Pukisin tämän mekon koska vain, missä tahansa päälleni. Tietenkin itselläni on sen verran onnea matkassa, että kun H.T. suunnittelee puvun kanssani, minun ei tarvitse valia vain yhtä ainoaa, vaan voimme yhdistellä eri asioita toisiinsa.

 

Tuli oikein kylmätväreet pelkästä ajatuksesta siitä, mitä voimmekaan saada aikaan ja kuinka hyvältä voinkaan näyttää hääpäivänämme.

 

  Kiira

 

 

ps. SEXYT, on vähän liioiteltua höpöhöpöä

 

 

Suhteet Rakkaus Ajattelin tänään Höpsöä

VÄÄRÄNLAINEN HÄÄBLOGGAAJA

Vääränlainen hääbloggaaja.

 

Kysymykseni kuuluu: millainen on oikeanlainen hääbloggari, onko jokin tietty muotti, johon pitäisi mukautua? Yksi tosiasioista on se, että te, lukijat vaikutatte asiaan paljon sillä mitä luette, ja mistä pidätte.

Olen lähiaikoina alkanut pallottelemaan mielessäni asiaa oikeanlaisesta hääbloggaajasta. Itse olen tullut siihen tulokseen ja koen, että profiiliin istuu parhaiten elämäniloiset ihmiset, jotka näkevät kaikessa jotain hyvää – asiat menevät omalla painollaan, mutta useimmiten tai melkein aina tarina päättyy onnelliseen loppuun.  Mutta onko se mahdollista? Ehkä, muttei minun elämässäni.

Kun tulee tuollaiseen lopputulemaan oikeanlaisesta hääbloggaajasta alkaa tahtomattaankin miettimään omaa paikkaansa tässä skenessä. Vaikka olen vasta alkutaipaleellani kirjoituksieni kanssa, koen erottuvani suuresta ryhmästä, mutta en tiedä, erotunko edukseni. Kuka hullu nyt kirjoittaa hääblogiinsa avoimesti siitä, kuinka molemmilla on lupa lähteä, ja ero on mahdollisuus, jos juttu ei toimi? Kyllä, hullu – minä. Olen monesti miettinyt voinko julkaista jotain, ja joissakin tapauksissa olen muuttanut tekstejäni radikaalistikin. Aina alussahan haluaa kuulua joukkoon, oli kyse sitten uudesta luokasta, työpaikasta tai hääbloggaamisesta. Minun on kuitenkin ollut aina vaikea olla samaa massaa, ja väistämättäkin erotun – joka edukseni tai vihakseni.

Näin kävi myös tämän bloggaamisen kanssa. Halusin antaa enemmän. Mennä pintaa syvemmälle, sinne mistä moni muu ei puhu. Haluaisin sanoa asioita ääneen, jota muutkin miettivät, sillä olemme kaikki loppujen lopuksi vain ihmisiä. Ei ole tarpeellista antaa siloteltua pintaa, jos jokin saman aikaisesti harmitta, tai ärsyttää. Ei ole tarkoitus elää vaaleanpunaisessa rakkauskuplassa, jossa on vain häät, sillä nämä häät valitettavasti saavat arjessani käyttöönsä vain n. 25% aivokapasiteetistani. Ei sillä, etteivät ne olisi tärkeät, tai etten puhuisi niistä välillä liikaakin, mutta kyllä mulla on muutama muu akuutimpi asia pään sisällä.

Kerron asioista suoraan, kirjoitan tekstini inspiraatiopuuskassa (kuten nyt 15minuutissa), ja nautin siitä, kun saan herättää tunteita. Toivon kehittyväni kirjoittajana, toivon, että voin jakaa asioita kanssanne, ja niihin olisi helppo samaistua. Toivoin, teidän jokaisen jakavan mielipiteitänne kanssani, sekä antaa tilaa muiden ajatuksille, vaikka ne olisivat erilaisempia kuin omanne. Mutta kaikkein eniten toivon, että vaikka olen määritelmäni mukaan vääränlainen hääbloggari, te eläisitte näiden sanojen, virkkeiden ja lauseiden tunnetta.

 

Kiira

 

Suhteet Oma elämä Rakkaus Ajattelin tänään