Loma mummolassa
Pieni askel ihmiselle. VALTAVA hänen vanhemmilleen. Tyttö lähti ensimmäistä kertaa ikinä hoitoon Jyväskylän-mummolaan, ja äiti ja isi palasivat Helsinkiin! Jos kaikki menee hyvin (ja miksi ei menisi?) tyttö on mummolassa kolme yötä, ja sitten mummo ja pappa tulevat hänen kanssaan meille kotiin. Meille tämä on oikeasti tosi iso askel. Välimatkaa kodin ja mummolan välillä on 300 […]