Ei ihan suunnitelmien mukaan
Voi, miten mielelläni kertoisinkaan Ahvenanmaan-kokemuksistamme. Kastelholman linnasta. Smakbynin ravintolasta. Maailman kauneimmasta majatalosta, Kvarnbo Gästhemistä. Stallhagenin panimoravintolasta. Mutta elektroniikan henget ovat päättäneet toisin. Kaikki kuvani, ylläolevia kännykkänäpsyjä lukuun ottamatta ovat panttivankeina järjestelmäkamerassani, sillä MacBookini ei käynnisty. Ei sitten millään ilveellä. Miten näin voikin käydä juuri silloin, kun on paikassa, jossa asialle ei voi tehdä yhtään mitään? […]