Ja sitten lapseni sanoi, että… #14
Postissa tuli tytölle osoitettu kirje, jonka lähettäjän tunnistin äitini ystävättäreksi. Kirje oli paksu ja pehmeä, ja aavistelin jo, mitä se sisältää. Kerroin tytölle, että hänelle tuli postissa jokin kiva yllätys. ”Onko se puhelin?” Neiti 2,7 v Ei. Se ei ole puhelin. Olisiko sinulla mielessä jotain muuta mitä se voisi olla? Mikä voisi olla kiva yllätys? […]