Tänään kaikki näyttää jo niin paljon valoisammalta. Poika sai dreenin pois kyljestään, kipulääkitys lopetettiin ja sitä myötä hän ei tarvinnut myöskään hengityskonetta. Jos huomenna kaikki näyttää yhtä hyvältä, hän pääsee pois teho-osastolta! Päivän toiseksi merkittävin asia oli, että saimme pojan ensimmäistä kertaa syliimme. Hän availi silmiään, kun juttelimme, ja tiesi heti, mitä tehdä äitinsä rinnalla, […]