Sukiyakia ja parasta riisiä
Kyllä jokaisella matkalla pitäisi olla paikallisopas. Miten paljon aikaa säästyykään, kun joku muu kertoo, missä kannattaa syödä – ja jopa tilaa ruoan puolestasi! Tavoitteeni Tokiossa oli, että en söisi kahta kertaa samaa ruokaa, ja hyvinhän se onnistui, kun paikallinen kollegani tiesi juuri, mihin mennä. Lisäksi tulee käytyä paikkoissa, joihin ei muuten löytäisikään. Myönnän, että esimerkiksi […]