Omenapiirakkaa ja somesuitsutusta
Helsingin Sanomien Katja Bäcksbacka teki viime torstain Ruokatorstaihin arvion Gastronaatti II:sta. Arvio oli niin hienoa luettavaa, että ruokakirjan tekijät eivät voisi parempaa toivoa. ”Suosittelen kirjaa jokaiselle arkikiireiden kanssa painivalle ruuanlaittajalle.” ”Kirjoittaja perustelee valinnat herkullisesti ja omakohtaisesti. Rakkaus ruuanlaittoon välittyy kivasti lukijalle.” ”Omenapiirakan reseptiä kirjoittaja on ylistänyt muun muassa sosiaalisessa mediassa. (…) Resepti on ansainnut kaiken […]