MediSmilessä

Muhun otettiin joku aika sitten yhteyttä MediSmilestä ja kyseltiin olisinko halukas tulemaan heille hampaiden tehovakaisuun. Jee, olin innoissani! 🙂 
Viime valkaisusta oli aikaa jo lähes kaksi vuotta ja sen kyllä huomasi hampaiden väristä (ainakin oma silmäni). Käväsinkin sitten viime sunnuntaina MediSmilen toimipisteessä Sellossa, jossa mulle tehtiin hampaiden puhdistus ja samalla tehovalkaisu. Toimenpide kesti kokonaisuudessaan suunnilleen tunnin verran ja oli täysin kivuton. MediSmile käyttää vain ammattilaiskäytössä olevia valkaisuaineita ja valkaisut tehdään ainoastaan hammaslääkäreissä- ja hoitoloissa, jotka ovat Valviran valvonnassa. Eli suosittelen teille, jotka haluatte valkaista hampaanne turvallisesti ja nopeasti. Itse suhtaudun hieman epäilevästi kaiken maailman kotivalkaisuihin ja siksi mielestäni hoitolassa tehty valkaisu on kaikinpuolin parempi vaihtoehto. 

Valkaisua kannattaa harkita jos olet huomannut hampaidesi tummentuneen ajan mittaan. Kahvi, tee, tupakka, erilaiset ruoat ja sairaudet saattavat tummentaa hammasta, joten tehovalkaisulla on helppo saada hetkessä kauniin valkoinen hymy takaisin. Suosittelen, mulla tuli ainakin todella valkoinen lopputulos! 🙂 

Kotona nappasin vielä after- kuvia luonnonvalossa. 
Aikamoisia lähikuvia mutta näistä voi kyllä nähdä, että valkoista jälkeä tuli. 🙂 
Tarjous lukijoilleni:
Suuhygienistin tekemä tehovalkaisu  ja hampaiden tarkistus hintaan 149 € 
(Norm. 295 €). Tarjous on voimassa huhtikuun loppuun saakka.
Aikaa varatessasi mainitsethan blogini nimen. (Tarjouskoodi)

Ajan voit varata vaikka puhelimitse:
Sellon toimipiste 010 3200 801
www.medismile.fi

Niin ja jos herää kysymyksiä niin kysykäähän!
MediSmilen suuhygienisti lupasi vastailla kysymyksiinne jos tahdotte tietää jotain tarkemmin. 🙂