16.10.2012 onmyway Tiistain asu 12 Mä tykkään kovasti neulemekoista, tähän VILAn uutukaiseen ihastuin oitis ja se onkin lemppareitani. Mitäs pidätte? 🙂 Neulemekko VILA Sukkikset H&M Kynsilakka Lumene Nyt Espooseen päin ja salille! Illanjatkoja! <3