Skin
Multa kysytään aika usein niin blogissa, kuin blogin ulkopuolellakin meikistäni, kuinka saan siitä ns. kuultavan. Ihan luottotuotteenihan on Lumenen Ihon Sävyn Heleyttäjä, sävy nro. 10 ( Honey Glow). Tuote on ns. kausituote ja sitä myydään vain kesäisin, ainakin aikaisemmin on myyty. Voidetta löytyy mm. Stockmannilta, Sokokselta, Citymarketista, Prismasta jne, eli aika laajalla skaalalla. Nyt pitäisikin taas hamstrata useampi purkki talveksi. No mutta asiaan, kuinka teen pohjameikkini… Aivan ensiksi levitän iholle kosteusvoiteen, tällä hetkellä se on Nivean ihan perus päivävoide. Mulla on aika seka/normi iho, joten nuo perus markettikamat toimivat ihan hyvin.
Näiden jälkeen silmänalusiin MAC.in peitevoidetta. Lopuksi levitän hieman MAC:in valopuuteria poskipäihin ja silmäluomeen, kulmaluun alle, leukaan, sekä otsaan. Ja tuo valopuuterihan on myös meikkimaailman parhaita keksintöjä, suosittelen kokeilemaan! 🙂

