Vuosi lisää

Tänään on tosiaan tullut jälleen yksi vuosi lisää mittariin. Mmm, hassuahan se on kuinka aika menee vauhdilla. Kun täytin 23 havahduin ensimmäisen kerran ns. ikäkriisiin, tämä 25 rajapyykki on mennyt suhteellisen kivuttomasti. Onneksi olen kuullut, että 30 on uusi 20. 😉 Synttäreiden kunniaksi muutama kuutisen vuotta vanha kuva, jotka löysin äidin koneelta. 

Sellaista. Ihanaa lauantai- iltaa kaikille. 🙂