Pinkki on POP
Rakastan pinkkejä huulipunia! Mulla on tällä hetkellä ollut pari saman pinkin sävymaailman punaa käytössä, jotka nyt kuitenkin vetelevät jo viimeisiään. Olin pitkään ihastellut Maybellinen kesän huulipunien väriskaalaa ja vihdoin eilen kaupungilla käydessäni mukaani tarttui yksi näistä punista. Pink pop oli mielestäni täydellinen, tuollainen hieman kylmän pinkki mikä tuokin kivaa vaihtelua omiin aikaisempiin lämpöisiin sävyihin. Huulilla tuo tuntui mukavan pehmeälle ja pysyikin ihan kivasti useamman tunnin ajan. Vaikkakin noissa ei matallisissa punissa on kyllä se miinus, että ne eivät pysy koko päivää.
Mitä te pidätte pinkeistä punista? Yes or no? 🙂
Kiss, kiss!



