Senab is the new black
Eilinen oli tosiaan vapaapäivä töistä ja vietinkin sen kotona ”home- officen” muodossa. Sähköposteja ja postauksia, kyllä niihin saa aikaa kivasti menemään. 🙂 Välillä treenit ja ruokaa ja sitten jälleen koneelle. Tykkään pitää myös ns. meikittömiä päiviä aina, kun vaan mahdollista ja eilen oli tosiaan sellainen. Iho saa levätä. Alla olevissa kuvissa on siis vaan huulipunaa, etten nyt ihan vallan kuolleelle näyttäisi. 😉 Olin ihan unohtanut myös esitellä nämä sinapinväriset Tallinnan tuliaiseni viime keväältä (ajoissa ollaan). Löysin kyseiset housut Zarasta edulliseen hintaan, näissä on hieman nahkahousumainen kiiltävä pinta. Todella kivat bökät, jotka ovat vaan ihan täysin hukkuneet tuonne kaapin perukoille, kandee niitä kaappeja siis aina välillä vähän pengastaa. 😉

