Torstain terkut!
Vapaapäivä alkoi mukavasti ”brunssilla”, eli lounaalla Johdossa. Oli tarkoitus herätä jo ajoissa ja suunnata aamupalalle mutta kas kummaa kuka ei jälleen päässytkään ylös. Niin huonoja aamuihmisiä olen minä! Käyn usein tuolla Johdossa arkisinkin nappaamassa lounasta työpäivän keskellä, erinomainen hinta- laatusuhde. Niin monissa paikoissa joutuu nykyään pulittamaan ihan hirveästi tuosta trendikkäästä salaattilautasellisesta. Loppupeleissä täytettä on useissa paikoissa vain muutama pikkuinen pala ja hintaa sillä on se vähintään kymppi! Johdossa on mielestäni ihan paras tilanne tuon hinnan ja koon suhteen. Vai mitä olette mieltä? 🙂 Kierreltiin myös muutamia kodin sisustuskauppoja, kuten Clash Ohlson, Hemtex ja Tiger. Ilmeisesti nykyään tuo sisustaminen ja kotijuttujen osto on enemmän meidän juttu… 😀
