Tiistain asukokonaisuus

Tiistain asukokonaisuus

Pitkästä aikaa eilen otettiin muutama asukuva tuossa terassilla. Päällä oli tuollaista hieman klassisempaa puettia jälleen ja itseasiassa muhun alkaa kokoajan enemmän ja enemmän iskemään business/toimisto- look. Uudet nahkasaappaat löysin muuten Kookengästä, merkiltään nuo ovat Vagabond ja kyseessä siis aika perus saappaat mutta näin muutamien päivien kokemuksien jälkeen todella hyvät jalassa! Tarvitsin niin kipeästi tuollaisia ihan […]

On my way

Sähköhammasharjojen voittajat

Ihan mahtavaa, kun niin moni teistä otti jälleen osaa järjestämääni arvontaan! Tällä kertaa arvottavana oli kolme kappaletta Oral- B:n sähköhammasharjoja ja hammastahnaa. Ehkä jokunen teistä pääsi myös käymään viikonloppuna Sellon Plakkitunnelissa? Oma viikonloppuni hujahti valitettavasti täällä Helsingin puolella ja tunneli jäi väliin, olisi tullut kyllä itsellekin ihan tarpeeseen tuollainen plakki- tarkastus. No jokatapauksessa, kolmelle onnekkaalle […]