I Love Me- messut
Oliko moni käymässä kyseisillä messuilla? Itselleni nämä messut ovat olleet jo useamman vuoden ajan sellainen perinne ja siellä onkin tullut aina yhtenä päivänä piipahdettua. Tänään oli juuri sopiva sunnuntai messuiluille ja pyysinkin Mikaelaa lähtemään kanssani sinne pyörimään. Taisimme viihtyä eniten hyvinvointi- puolella erilaisia terveysjuttuja tsekkaillen. Se mitä pistin merkille, olivat tosiaan nuo erilaiset luomu- ja […]