Väsyttää!
Huh, kuinka poikki olenkaan! Kuluva viikko on ollut jo tähän mennessä todella kiireinen ja tuntuu etten ole töiden ja muiden menojen lomassa muuta tehnyt, kuin käynyt kotona nukkumassa- ja postaamassa. Yö- unet ovat olleet sellaista 6-7 tuntia mikä on aivan liian vähän, ainakin itselleni. Olen huomannut omalla kohdallani parhaiten toimivan kahdeksan tunnin unet, siitä enempi […]