Iltakävelyllä
Käytiin muutama ilta sitten pienellä kävelyreissulla Sörkässä ja Kurvissa päin. Tykätään aika usein lähteä vaan kävelemään johonkin suuntaan ja käydä kahvilla, kaupoissa, syömässä jne. Kivaa etenkin näillä kesäsäillä. Jännä miten paljon maisemat muuttuvat, kun mennään sellainen puoli kilsaa tuonne Sörnäisiin päin… Levotonta, aina ihmisiä baareissa, aineiden käyttäjiä näkee joka kerta, epämääräisiä tyyppejä jne. Mehän asutaan aika […]