Testissä Colormaskit
Sain vihdoin viime viikolla hankittua näitä pitkään ostoslistalla olleita KC:n Colormaskeja. Päätin ostaa pikkupurkin näin alkuun mutta kaupassa oli sattumalta tarjous; osta kolme, maksa kaksi, joten siksi näitä purkkeja lähti messiin heti kerralla kaksi. Kolmanneksi tuotteeksi ostin reissua varten Wellan aurinkoshampoota, jota mulla on ollut useampanakin vuonna matkoilla messissä. Anyways, myyjä suositteli hiukseeni tätä Vanilla- sävyä, joten […]