Operaatio hiukset
Multa on nyt useampaan otteeseen kyselty kommentti- boxissa hiusväristäni, siis tuosta vaaleammasta latvasta. Miten olen sen värjännyt ja millä? Olen blogissa aikaisemminkin jotain aiheesta kirjoittanut mutta ajattelin nyt tehdä asiasta vielä postausta, kun sen kanssa olen tässä muutenkin viime viikot kamppaillut… Eli tuossa lopputalvesta pohdiskelin hiuslatvan vaalentamista kevääksi/kesäksi. Markkinoille tuli Lorealin Feria Ombre (tai jotain sinne […]