Päivän juttuja
Sisko kuvaili tosiaan äsken musta eräät yhteistyökuvat, jotka tulevat myöhemmin myös tänne blogiin. Aika hyvä valokuvaaja hänestä paljastui, silmää löytyy. 🙂 Nappasihan E vielä myös muutaman rennomman asukuvan ja kuvausten jälkeen käytiin lounastamassa Weeruskassa. Tänään on muuten vika vapaapäivä ja huomenna pitäisi mennä takaisin töihin, kyllä nämä viisi päivää ovat ihan lomalle tuntuneet! Levännyt fiilis. […]