On my way

Koru Thebokselta

Sain joku aika sitten valkata Thebokselta mieleisiä juttuja heidän uutuustuotteiden joukosta. Itse olen tottunut turvautumaan heidän kauttaan vaan kosmetiikkaan, etenkin itseruskettavaan (*click) mutta on itseasiassa pirtsakka tieto, että myös kivoja koruja on heidän valikoimissaan. Valitsin tällaisen piikikkään kaulakorun, joka on mielestäni aika magee. Tykkään kovasti niiteistä, piikeistä sun muusta ”rokahtavasta”, joten tämä passasi mulle loistavasti! Vähän vaihtelua koruihini, jotka nykyään […]

Haastetta!

Haastetta!

Sain eilen Garmenilta haasteen, jonka sain nyt aikaiseksi täytellä. Itse pidän kovasti tämmöisistä haastehommista, kiva lukea toisten vastauksia ja toivottavasti joidenkin mielestä myös mun vastauksia. 🙂 Itse haastan tähän neljä bloggaajaa, eli Beannan, Piparin, Ondessan ja Annathinin.  5 asiaa joita tarvitsen päivittäin: * Puhelin * Läppäri * Päälle pantavaa * Rakkautta * Ruokaa ja juomaa 5 kirjaa joita suosittelen: Olen nykyään todella […]