Moi moi moi
Pikapäivittelyä luvassa ennen kuin lähden Fressiin viimeistelemään tämän viikon treenit. Treeniviikko on ollut hyvä kokonaisuudessaan ja tänään tulee viides treenipäivä. Fiilis on hyvä ja motivaatio kohdillaan! 😉Eilen oltiin poikaystävän kanssa Heinolassa hänen sukunsa juhlissa, paljon siis uusia ihania ihmisiä. Huiput kekkerit ja hauskaa oli! Tänään olisi tarkoituksena lähteä ystävän kanssa viettämään iltaa, eli kirjaimellisesti sanottuna juomaan vähän […]