Nyyh
Olipas paska päätös viikonlopulle. Tänään duunin jälkeen fundeerasin pariinkin kertaan menenkö käymään solkussa, kun kerta liikuin Manskulla solariumin lähimaastossa. Noh, päädyin sinne ja kuinkas kävikään, mun kamat pöllittiin siitä solkkukopista! Huhhuh, aikamoinen jysäys. Menin koppiin ihan normaalisti, laitoin musan volat täysille ja nautin lämmöstä. Sitten kuulin kovaäänistä puhetta ja tuli mieleen, laitoinko varmasti oven lukkoon (joku […]