Must have
Olen alkanut viime aikoina jälleen ”himoitsemaan” tiettyjä merkkilaukkuja. Mulla on ollut jo pidempään kausi, etten ole ostanut muuta kuin ns. halppislaukkuja, tärkeintä on ollut laukun ulkonäkö, kuin sen merkki tai hinta. Ennestään omistan ainoastaan yhden LV:n, sekä Guessiä toki löytyy (yöks!!). Katukuvassa silmääni on vilkkunut yhä useammin Vuittonin Neverfulleja, ja niihin olen jotenkin tykästynyt. Kivan […]