Vaalisunnuntai
Huomentapäivää kaikille! Ihanan pirteä sää ulkona, pakkasmittari näyttää tosin edelleen huikeita, ihmisille sopimattomia lukemia mutta aurinko paistaa. Tulee heti valoisampi mieli ja pirteämpi olo, sieltä se kevät vielä tulee! Ihana ajatella, että päivät pitenevät kokoajan. 🙂Oma sunnuntaini on alkanut kahvikupposen ja siivoilujen äärellä. Otin muutamia kuviakin huvikseni. Nyt voi kuvatakin, kun kerrankin keskellä lattiaa ei […]