Apupyörien paluu
Mitä kuuluu tytön pyöräilyinnostukselle? Ihan hyvää kiitos. Pyöräily on taas alkanut kiinnostaa. Mutta apupyörät ovat edelleen paikoillaan. Tai oikeammin taas. Uhosin joskus keväällä, että otan apupyörät mahdollisimman nopeasti pois, sillä olin lukenut jostain, että ne voisivat jopa haitata pyöräilyn opettelemista ja tasapainon löytämistä. Otinkin apupyörät aika pian pois, ja harjoittelimme tasapainoilua pelkän työntöaisan avulla. Mutta […]