…vai onko kotona vain liian kivaa?
Täällä siis ollaan, toista päivää kotona lapsen kanssa, sillä hän kertoi olevansa edelleen kipeä. Tässä onkin mielenkiintoinen kysymys: Jos kolmevuotias sanoo olevansa sairas, kuinka luotettava hänen sanansa on? Jos hän sanoo aamulla, ettei jaksa nousta ja lähteä päiväkotiin, milloin se kuulostaa poikkeavalta eikä vain tavalliselta aamuväsymykseltä? Onhan sekin aivan mahdollista, että isin kanssa kotona leikkiminen on yksinkertaisesti […]